Olen nainen, äiti, vaimo, tyttö, isosisko, keskisisko, pikkusisko, kävelijä, etsijä, opettaja, oppilas, tytär, kirjoittelija, hauturi, kasvattaja, avantouimari, nuori (35), aikuinen (35), keski-ikäinen (35), ikääntynyt (35), kokkailija, nautiskelija, kakuntekijä, kristitty, hoitaja, esteetikko, tukija, tuettava, ystävä, lukija, rukoilija, melankolikko, liikenainen, rakastaja, analyytikko, keittiöpsykologi, sohvasosiologi, maalainen, sanailija, mehtäläinen, pikkuinen, kuljeskelija, puutarhanhoitaja, pohdiskelija, matkailija, sosiaalinen erakko, omakotiasuja, empaattinen, kipeästi kiltti mutta oikenemassa, impulsiivinen, tasapainoinen, kuuntelija, pieneksi kasvamassa, intuitiivinen, koiranystävä, sukurakas, suihkufani, agilitaaja, rajanvetäjä ja tunnelmanluoja.

sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Ihan pihalla


Minä oon ensimmäistä kertaa hetkeä pidempään pihalla. Tänään oli kotiväen mielestä sopiva keli.
 

Aika jännäähän tämä on, mutta suhtaudun asioihin aika coolisti yleensä [viiden viikon kokemuksella]. Katellaan täältä housunlahkeen takaa, ja ryömitään esiin sitten, kun kaikki näyttää turvalliselta.






Jännittää kyllä aika paljon. Mamma tuossa vieressä vaan härnää ja tökkii minua, kun minä vapisen ja ihmettelen. Joo-o, on se minun biologinen äiti. Ulkonäkögeenit tulee isän puolelta, sanovat.


Nausteri-pinserin identiteetillä voin sanoa, että ulkomaailmaan voi tutustua ihan reippaasti. Tässä mitään sen kummallisempaa, kun nuuskitaan vähän kuviota ja painellaan sitten menemään.

Pus. Nabu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti